niedziela, 11 marca 2012

A jednak może się udać!

...nawet coś, co wydawało się zupełnie stracone!

Chciałam się podzielić jedną z rzadszych radości mojego życia.
W grudniu 2011 roku podeszłam do egzaminu JLPT na poziomie N3. Prawdę mówiąc mimo kupy nauki i tak byłam przekonana, że poszło mi beznadziejnie więc nawet nie chciałam sobie robić nadziei na zdanie.

A tu, tydzień temu przyszła pocztą niespodzianka - certyfikat!
Okazało się, że zdałam egzamin i to dość dobrze na tle całej naszej grupy języka japońskiego.
Dawno nie byłam tak szczęśliwa.

Mimo wszystko - czym mniej na coś liczysz tym większą masz potem niespodziankę.
I mimo iż nie udaje się coś - trzeba nadal próbować i walczyć do końca bo wysiłek na pewno zostanie jakoś nagrodzony.

... czuje się jakbym pisała morał do któregoś z odcinków My Little Pony

W każdym razie, mimo wszystko pisanie bloga to fajna zabawa :)
Mam nadzieję, że uda mi się go rozwijać w wielu kierunkach.

Dziś jeszcze podzielę się tygodniową dawką szkiców.


Krótko o nich ( od góry )
Random z random potworkiem podczas oglądania telewizji.
Wstępny projekt postaci małej księżniczki do jednego z moich planów.
Zusu z Aritsone'a zaraz obok bezimiennego Smoko-konio-psa
Suzu i Zusu w wersji starszej, coś je podrapało ;)
Rouxven ( główny bohater mojego głównego komiksowego projektu - I.N.D.Y.K.a )
Sayon i Roux w pseudo-japońskich ubrankach.
Świeżo projektowane postaci do krótkich historyjek.


Na dzisiaj to tyle :)
Życzcie mi dużo weny~!
... i siły by wreszcie zacząć się uczyć do matury...

5 komentarzy:

  1. Super wyszła Zusu stojąca na swoim imieniu, na uwagę zasługuje też smokopies i mała księżniczka ;)
    a tak btw. da się trochę większe wrzucać obrazki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie się da, ale nie do końca jestem pewna jak ;w; Spróbuje to rozkminić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaa~ Uwieeeeeelbiam szkice! Nawet chyba wolę je od gotowych artów xD
    Szkoda tylko, że nie ma tu opcji zbliżania D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie do końca wiem co zrobić by ona była ;w;

      Usuń
  4. Gratuluję certyfikatu i pięknych szkiców :D

    OdpowiedzUsuń